Palvelut yrityksille

Stronghold Suksee mediallistaa johtamista sekä digitalisoi ja kaupallistaa vaikuttavaa viestintää.

Sama suomeksi: me suunnittelemme ja toteutamme sellaista (ainakin osittain digitaalista) viestintää, jonka tarkoituksena on vaikuttaa ihmisten tietoon, tunteeseen ja toimintaan.

Vaikuttava viestintä

Viestintä on vaikuttavaa silloin, jos viestin vastaanottaja:

  • ajattelee jostain asiasta eri tavalla kuin ennen
  • suhtautuu johonkin asiaan eri tavalla kuin ennen
  • tekee jotain eri tavalla kuin ennen

Johtaminen on pohjimmiltaan jännittävää jankuttamista. Yksittäinen johtaja voi vaikuttaa melko harvoihin ihmisiin satunnaisesti. Digitaalisten ratkaisujen avulla tärkeimpiä avainviestejä voidaan levittää laajemmalle, useammin ja vaikuttavammin.

Huomiotalous

Entisessä maailmassa yrityksillä ja etenkin yritysjohdolla oli merkittävää valtaa sekä työntekijöihin että asiakkaisiin. Nykyisin direktio-oikeus on heikompi, ja entistä emotionaalisemmin käyttäytyvä ostava yleisö tekee markkinaan vaikuttamisesta vaikeampaa – ellet osaa kertoa kiinnostavia tarinoita.

Tänä päivänä se, jolla on parhaat tarinat, voittaa.

Tarinankerronta

Jos haluat vaikuttaa ihmiseen pysyvästi, muutos ja parempi viesti pitää salakuljettaa tunteiden takaportin kautta. Tarinankerronta on avain syvään, vaikuttavaan viestintään.

Tarinankerronta on syvällä Stronghold Sukseen DNA:ssa. Tiimimme historiasta löytyy tarinankerronnallisia projekteja tosi-TV:stä mainostuotantoihin ja rekrytointikampanjoista myyntimateriaaleihin.

Mikä erottaa meidät muista?

Kyky viihteellistää

Jos viestintä ei ole viihdyttävää, vastaanottaja kääntää huomionsa toisaalle. Viihteellisyys on tänä päivänä ensimmäinen edellytys vaikuttamiselle.

Viihteellisyys ei myöskään tarkoita uskottavuuden uhraamista. Viihdyttävä viesti voi toimittaa vakavankin tai kriittisen tärkeänkin viestin perille – itse asiassa tehokkaammin kuin kuiva asialähestyminen.

Kyky kaupallistaa

Olemme myyneet pelkästään verkkovalmennuksia kolmessa vuodessa lähes 5 000 asiakkaalle yli 1,4 miljoonalla eurolla. Tämän lisäksi olemme hankkineet omalla sisältömarkkinoinnillamme samassa ajassa yli 40 000 sähköpostiosoitetta.

Johtamamme verkkokaupan ja sisältömarkkinoinnin yhdistämisprojekti voitti kansainvälisen innovaatiokilpailun vuonna 2017. Kuljemme itse digitaalisen murroksen aallonharjalla, jotta voisimme tarjota relevanttia, nykyaikaista näkemystä myös asiakkaillemme.

Kyky toimeenpanna

Meillä tehdään, ei vain suunnitella. Olemme tuottaneet eräälle asiakkaallemme yli 400 markkinointi- ja valmennusvideota alle 2 vuodessa. Osa projekteista viedään läpi alle 2 viikossa. Nopeus ei kuitenkaan tarkoita hutilointia – olemme karsineet prosesseistamme turhan haahuilun, emme laadunvarmistusta.

Älä toki luota vain meidän sanaamme – kysy asiakkailtamme

Jos haluat tietää, minkälaista työnteko kanssamme oikeasti on, kysy asiakkailtamme. Nämä asiakkaat eivät ole helpoimpia asiakkaita – he tietävät mitä tekevät ja mitä ostavat.

He kertovat sinulle, mitä saat, kun ryhdyt yhteistyöhön kanssamme.

Antti Kiukas, markkinointijohtaja, Trainers’ House: 050 376 1138
Antti Akonniemi, toimitusjohtaja, Kisko Labs: 040 505 1909

Rekisteriseloste |  Toimitusehdot |  Yhteystiedot |  Yksityisyydensuoja © 2018 Kaikki oikeudet pidätetään.