Troijalainen tuotteistus

Tuotteistettu osaaminen käy kaupaksi paljon paremmin kuin höttöinen palveluhässäkkä

Jos sinulta ostaminen on vähänkään monimutkaista, työlästä tai pelottavaa, kaupat jäävät saamatta.

Osaamisesi houkutteleminen päästäsi hyötykäyttöön ei ole asiakkaasi tehtävä. Se työ kuuluu sinulle.

Jari Parantaisen Troijalainen tuotteistus -valmennuksen avulla teet omasta tai yrityksesi osaamisesta sisäänheittotuotteen, joka on helposti ostettava, helposti myytävä ja helposti toimitettava.

Troijalainen tuotteistus on noin 4,5 tuntia kestävä verkkovalmennus, jonka avulla kyhäät osaamisestasi sisäänheittotuotteen:

  • Teet höttöisestä palvelustasi kirkkaan sisäänheittotuotteen, joka on helppo ostaa, helppo myydä ja helppo toimittaa
  • Liiketoiminnastasi tulee nykyistä kannattavampaa, koska myymisesi kustannus laskee ja toimitat tuotteesi nopeammin
  • Työstäsi tulee mukavampaa, koska tiedät pystyväsi ratkomaan asiakkaidesi kiinnostavia ongelmia
  • Saat saman (tai paremman) palkan vähemmällä hötkyilyllä, koska turhat horinat ja välivaiheet putoavat pois
  • Tuotteestasi tulee niin yksinkertainen, että keskinkertainenkin myyjä osaa myydä tuotettasi
  • Saat avuksesi hittituotteen tarkastuslistan, jolla tuotteistusprojektisi valmistuu alta aikayksikön
  • Opit, minkälaiset palvelut ylipäätään kannattaa tuotteistaa – ja minkälaisiksi tuotteiksi
  • Teet tuotteestasi vertailukelvottoman, jolloin et enää ajaudu elämänilon työstäsi syöviin tarjoushelvetteihin, joissa ainoa päätöksenteon peruste on hinta
  • Mistä tuotteistaminen kannattaa aloittaa? (vinkki: monet aloittavat väärästä päästä)
  • Hyvän nimen 3 ominaisuutta (Asiakkaasihan on sellainen ketku, että hän kyllä keksii jonkun nimen joka tapauksessa. Olisi hyvä, että käyttäisitte edes samaa nimeä).
  • Hyvän sisäänheittotuotteen 5 ominaisuutta (varmista, että tuotteessasi on ainakin nämä, niin olet lähempänä hittituotetta)
  • Tuotteestasi tulee asiakkaasi näkökulmasta niin riskitön ja vaivaton, että hänen ei ole mitään järkeä pähkäillä loputtomiin erilaisia vaihtoehtoja.
  • 14 sisäänheittotuotteen formaattia, jotka kuka tahansa asiakas ymmärtää (valitse joku näistä, niin helpotat asiakkaasi ostamista)
  • 5×5-sääntö, jolla teet myyntiesityksestäsi kiinnostavan ja helposti seurattavan
  • Kuinka pitkä myyntiesityksesi pitäisi olla? (yllättävänkin lyhyt riittää, kun teet esityksesi oikein)
  • Hyvän myyntiesityksen 10 kohtaa, joilla varmistat, että et unohda myyntiesityksestäsi mitään olennaista
  • Törkeän lupauksen 4 kategoriaa, jotta löydät tuotteesi lupaukselle helposti jonkun testatun kategorian
  • 5 yleistä pelkoa, joista voit myös etsiä lupausta tuotteellesi
  • Mikä ihme on “helikopterikuva” – ja miksi aivan kerta kaikkiaan tarvitset sellaisen?
  • Kuinka sinun kannattaisi hinnoitella sisäänheittotuotteesi, jotta asiakkaasi on helppo tehdä ostopäätös nopeasti?
  • 5 tapaa sössiä sisäänheittotuotteesi (vältä ainakin nämä, niin tuotteesi tussahtaa vähemmän todennäköisesti suutariksi)
  • Hittituotteen 9-osainen checklist: mitä useampi näistä natsaa, sitä todennäköisemmin tuotteestasi tulee oikeasti hittituote
  • Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennus on käytössäsi vuoden ajan ostopäivästä, eli ehdit kyllä kerrata, vääntää ja veivata aivan riittämiin

Valmennuksen sisältö

Tervetuloa Troijalainen tuotteistus -verkkovalmennukseen

Hittituotteen kaava

Hittituotteen tarkistuslista
Miksi sisäänheittotuote?
Sisäänheittotuote tarvitsee formaatin
Esimerkkejä tuotteistuksesta

Lupausvaiheen tuotteistaminen

Tuotteistajan tiekartta
Tuotteistamme kartoituspalvelun
Konkreettiset tuotteistustavoitteet
Myyntiesityksen laatiminen

Mitä lupausvaihe sisältää?

Tarttuva nimi
Viritä kuulijat kanavalle
Anna törkeä lupaus
Tömäkkä takuu
Selkeä sisältö
Helppo hinta
Toimintakehoitus

Teoriasta käytäntöön

Etene näissä 11 vaiheessa
Hittituotteen tunnusmerkit
Viisi tapaa sössiä tuotteistus
Tuotteistajan pikatestit
Kiitos ja myyntimenestystä

Rekisteriseloste |  Toimitusehdot |  Yhteystiedot |  Yksityisyydensuoja © 2020 Kaikki oikeudet pidätetään.